Friday, June 26, 2009

salam...

da lma xupdate blog aku ni sb xde bende nk d kongsikan dengan semua..
tp hari ni aku ada baca beberapa blog yg aku rsa bnyk faedah and manfaat yg blh kte ambil dari blog ni..
salah satunya blog dari ustaz yusof embong.aku x kenal pn ustaz ni tapi aku pernah dengar kuliah zohor kat tmpat praktikal aku di menara celcom sebelum ni.. pd sape2 yg nk baca blog ustaz ni blh la ke blog nya http://yusofembong.blogspot.com/..lpas aku accident ari 2, aku x berkesempatan nk dgr kuliah drpd dia da.so, sbgai mengisi masa kat rumah smbl2 buat praktikal kat umh ni, aku isikn jgk ngn blog2 nya n yg lain.

selain itu kwn2 semua pernah dengar x buku yg bertajuk 'Travelog Haji' dan 'Travelog Dakwah Mengubah Sempadan Iman' karangan pensyarah dari uitm Terengganu,Mohd Kamil Ibrahim..
aku da beli buku ni tapi x habis lagi baca sebab buku tu aku beli utk ma (panggilan bagi ibu di negeri kelantan) aku sebagai perangsang utk pergi haji. <>ok, berbalik pada buku tu..sebenarnya aku x tahu pun pasal buku2 tu.semuanya gara2 satu prgram yg kelab nets kendalikan kat ftmsk@fskm('OpenBSD and FeeBSD') bln brape x igt da.tpi xpela, yg 2 x penting.aku ditugaskn utk jaga bhgn pendaftaran pg 2 bersama ngn sorg kwn lg.tp ptg 2 dia xde sb ada urusan.so, tggl la aku sorg2 perempuan yg jga kat c2 sb kwn aku 2 org lagi ada lthn kereta sb aku kna jga meja 2, wk2 tengahari makanan nk smpai lak.so, tunggu pnya tunggu, x smpai lg.

ha, nsb baik la dlm menunggu 2, cik raihana(pensyarah netsentrik kelas aku) datang teman and berborak ngn aku.xdela aku kematu je kat situ selain guys ahli kelab 2. kebetulan plak, cik raihana bawak buku 'Travelog Haji'.tp msa 2 buku 2 bkn buku dia.pnjm dari pensyarah lain.aku pn mtk la pnjm.smbl bca2 tu dia crite ckt2..pas2 tiba2 dia bg pnjm.aku apa lg, terima la..hehehe..

nk dijadikan crite, msa aku pergi pulangkn buku 2, aku terclap bilik cik raihana dgn pensyarah lain kat level sama.masya Allah, takut giler rsa nya sb tu buku org.nk plak cik raihana call aku msa ada class n lecterur tgh mngajar..lastly, cik raihana beli buku lain utk ganti kat lecterur yg dia pnjm 2..aku plak da serba salah da.nk wat cmne.huhuhu..aku pn p beli buku lain nk gantikn tp cik raihana da ada. sb aku da beli da buku 2 utk ma skali, so spya x membazir, aku pn bg la buku 2 kat kawan aku sbgai hadiah birthday dia..so, di kesempatan ni aku nk minta maaf la pd cik raihana (kot2 cik raihana baca la).'cik raihana, saya minta maaf banyak2 sebab menyusahkan cik raihana hari 2..huhuhu..sy x sengaja'...di kesempatan ini gak, sy ucapkan umrah yg cik raihana buat hari 2 akan diberkati dan diterima Allah hendakNya

ha, pd kwn2 yg nk singgah blog pensyarah muhd kamil ibrahim ni, blh la taip 'muhd kamil ibrahim @ Kehidupan Ringkas Tapi Signifikan'.kat situ ada byk gak la crite and ilmu yg berguna..

rsanya smpai cni dulu celoteh ku pada hari ni..lain hari kalau ada masa aku berceloteh lagi.tapi aku minta maaf byk2 andai kata apa yg ku celoteh and repekkn ini x berfaedah @ berguna.aku x pandai nk mengayat-ayat ni sbnrnya.ini hanyalah sekadar luahan dan apa yg aku ingin aku kongsikan dengan semua..
sesungguhnya apa yg baik itu dtg dari Allah dan yg buruk itu dtg dari kelemahan diri saya sendiri..

No comments:

Post a Comment