Wednesday, August 26, 2009

Ramadhan....

hari ni da hari ke5 kt semua umat islam berpuasa..alhamdulillah krna dgn izin-Nya kt dapat menunaikan ibadat pada bulan Ramadhan ini dan harapan ku dan semua umat Islam di muka bumi Allah agar kita semua ini dapat menunaikan ibadat di bulan mulia ini dengan sebaiknya..Insya allah..=)..

bermula pada hari pertama puasa, aku dan roomate akan bgn utk bersahur.tp pagi ni, kitorang terlepas sb nya aku terlajak tido..da kunci jam kul 4.30 pagi tp lpas tutup jam, aku tido blk n akibatnya kul 5.40 pg baru la aku terjaga. da nk dekat waktu imsak da..kesian roomate2 ku kerana disebabkan aku x bgn, diorg pn x bersahur la pg td..lain x, aku x kan tido dah selepas jam berbunyi nnti..huhuhu..nyesal sgt td..tp perkara yg da lpas, biarlah ia jd pengajaran dan semoga ianya x terjadi lagi pada masa akan datang..

di kesempatan ini, aku ingin memohon maaf pada semua yg pernah terasa dgn ku samada aku sengaja @ x sengaja, di masa lepas @ masa akan datang.. aku minta maaf bnyak2 ye..
dan juga selamat berpuasa pada semua..semoga segala amalan kita akan diterima oleh Allah s.w.t dan memperoleh ganjaran yg baik di akhirat kelak..amiin...insya allah..=)

No comments:

Post a Comment