Monday, October 15, 2012

Setelah sekian lama...

Bismillahirrahmanirrahim..

As salamu'alaikum...

Allahu Allahu Allah..

Maaf kan sy ye su_ebah kerana mmbiarkan kamu tanpa bicara hingga da tebal sesawangnya.
(dgn kata lain minta maaf pd diri sendiri...huhu)

Actually bnyk mende nk citer tp x pela, utk warming up, just nk gtau yg hari jumaat lpas (12/10/2012) saya ada exam SAP…Sales and Distribution aka Order Fulfillment

The result is showed directly after click the 'submit' button. But unfortunately, after a long time after the last exam taken (which are ASP exam last year while at SKALI), i got the result 'FAIL'..

Astaghfirullahal 'azim..

Ujian dari Allah..sy hnya mampu berusaha, Allah tentukan..mungkin juga sbb x cukup study aka x habis study. Tak pe, bersangka baik dgn Allah, kerana mungkin DIA bagi result macam ni x nak bg saya lupa diri nanti..Alhamdulillah..dan Allah nak saya lebih berusaha lagi..Alhamdulillah...




Alhamdulillah..Terima kasih Ya Allah kerana aku adalah insan yang Engkau pilih untuk diuji kerana ku tahu yang Engkau lebih mengetahui apa yang aku tidak ketahui dan Engkau sebaik-baik perancang.

 Tidaklah diberatkan seseorang melainkan dengan kemampuannya....(Surah Al-Baqarah: ayat 286)

Dan sesungguhnya : 

"Cukuplah Allah bagiku, tidak adaTuhan selain drNya. Hanya kepadaNyaaku bertawakkal."
-Surah At-Taubah ayat 129

Insya Allah...

putera ieda dan aslam
putera suhailie n c.mi

Dan malam semasa saya tengah study utk Exam pagi jumaat tu, saya dapat berita yang kwn saya, Suhailie yang kawin pada bulan Februari pd entri last sebelum menyepi lama da selamat melahirkan anak pertamanya iaitu seorang putera. pada entri yang sama, housemate saya juga iaitu Eda juga da lama selamat melahirkan anaknya,seorang puteri pada 10 Oktober 2012 lalu.Tahniah pada kalian sekeluarga atas kelahiran puteri dan putera kalian. saya doakan putera dan puteri kalian semoga menjadi anak yang soleh dan solehah di dunia dan juga di akhirat. Insya Allah.. amiin..amiiin..amiin..
Gambar ehsan p.cik Google..hehehe..;)

1 comment: