Wednesday, September 16, 2009

selamat hari raya aidilfitri

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

hari ni da hari ke-26 kt semua umat Islam berpuasa..x lama lg da nak raya..sayangnya..ramadhan bakal meninggal kan kt semua da..kejap je rasanya puasa...wuwuwu...mgkn kah kt semua akan bertemu dengan bulan ramadhan lagi pada tahun2 akan datang?nauzubillah n insya allah jika umur masih di panjangkan oleh Allah s.w.t..amiin..

malam ni aku da nak balik..naik keta api kat kl sentral pkul 8.30 malam ni..tapi sekarang ni smbl tggu kwn2 nk bersalam ngn diorg n jap ag nk p pasaraya giant @ tesco.. bkn nk g bli baju @ beli-belah just nk g bli 1 benda je iaitu sengkuang cina..sbnya ank sedara aku yg baru kena sakit kuning. so, the last inisiatif now is the sengkuang cina sb kngah, abengah n family da cuba semua jenis ubat untuk kurangkan kuning 2 mcm susu kambing, madu n etc..abengah da try cari kat tanah merah tp bende 2 xde..so, hanya aku je skrg yg blh tlg disebabkan kebetulan aku balik esk..ptg ni aku x pergi kelas sb nk p cari sengkuang cina 2 la..xpela ponteng hari ni sb kngah da bnyk tolong aku masa aku skt dulu, ini just pertolongan kecil je..so, apa salah nya aku tolong belikan utk anak saudara baru ku 2..x sbr nk balik rasanya nk tgk ahli keluarga baru..huhuhu..

"Ya Allah, selamatkan lah anak saudara baru ku dan ahli keluarga ku yg lain..sesungguhnya anak saudaraku (namanya RAIS) itu masih muda dan belum lagi menikmati nikmat yg Engkau kurniakan pada semua umat Mu lagi..Berilah peluang pada Rais untuk merasai nikmat Mu Ya Allah..amin ya rabbal alamin.."

ha, sblm terlupa, di sini juga aku mengalu2kan kedatangan semua kawan2 ku ke rumah ku pada hari raya ke5 ni..akak aku nk kahwin. smbl 2, ktrg buat mjls kesyukuran, aqiqah utk Rais n khatam Quran skali..Insya allah..jemputla datang ye..jgn malu2..semua d jemput..free of charge semua nya..

lastly, di kesempatan ini aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin pada semua umat Islam di seluruh dunia. Selain itu, di sini juga diriku yg kerdil ini menyusun sepuluh jari memohon maaf pada semua andai kata diri ini pernah melukakan hati kalian @ kalian semua ada terasa ngan diriku ini..

Rasanya smpai di sini dulu bicara pada kali ini..Insya Allah ada kelapangan ku akan update blog ku ini..

wassalam...salam aidilfitri utk semua..

No comments:

Post a Comment